God Natt

God natt!!! .) Nu ska jag sova klockan ar 22.46 i Thailand! (zzz!) Jag at mat pa en resturang. :O Jag at freterade rackor med ris och drack 3 shake ,2 banan shake och 1 lemon shake. ;P Det var sa gott!!! (mums) Sen gick vi i affarer da kopte jag 3 saker till 3 av mina vanner! Men ska ge andra saker till andra vanner! Jag kopte till Samar,Zainab och Sara!!! Ska ge till Linnea,Elena, Jasemin,Yasemin och Moa!!! Imorgon ska jag kanske ladda upp nagra bilder men far se! BD Saknar stockholm lite gran!!! VI SES IMORGON!!! :-D (LOL!)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman, Det var kul att se er via Skype idag. Vi saknar er mycket & det är kul att höra att ni har det bra:) Passa på och bada mycket och njut att vara ledig och ha detvarmt och skönt. Här hemma är det bara ruskväder. Puss & kram från mamma

2011-12-28 @ 17:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0