Sommarlovet

Hej!
Mitt sommar lov började direkt efter skolavslutningen. Jag åkte till Skåne var dör i 3 veckor vi badade, jag träffade Vilma o Madicken nästan varenda dag. Sen åkte jag hem till Stockholm vi stannade hemma i en vecka. Jag träffade Tilda och vi packade, städade o tvättade de 3 sista dagarna innan vi åkte till Grand Canaria. Vi var i arguineguin i 2 veckor. De 3-4 dagarna badade vi bara och vi hade inte träffat några vänner men sen så efter Lollos o bernies mini disco som Olivia o Valter alltid gick på så satt våra föräldrar med en annan familj som vi blev kompisar med och sofforna blev som våra för vi satt där varje kväll. Våra kompisar heter Maja (mamman) Morgan (pappan) och barnen Leon, Kim o Liv. Liv fyllde 6 år medans vi var på Grand Canaria och på den andra veckan kom Tomas en gammal kompis till familjen och några dagar senare träffade vi en till familj som vi blev bra kompisar och De heter Emilia o Hanna (vet ej vad deras föräldrar heter.) De Bode på första våningen o vi på 4:de precis under oss det var så bra för att första dagen vi kom till Grand Canaria hade Valter slängt ut han Lollo gosedjur och den hade hamnat hos de. Sen åkte vi hem igen stannade i en vecka. Den andra dagen hemma kom Henrik o Linda och deras barn några av våra vänner över helgen och Tilda o Emil kom också en av dagarna och vi bakade muffins till alla. Några dagar efter kom Kim o Leon hem till oss. Efter den veckan hemma åkte vi till Skåne i 2 veckor. Vi badade jag träffade en annan kompis som också heter Tilda och jag träffade Emilia o Hanna de sov över hos oss och snart kommer Amanda och Malin ner till Skåne och Gabriella fyller snart 10 år. Under hela sommaren har jag Gabriella Kim Leon Liv Emilia o Hanna blivit som syskon fast ändå inte. Det har varit min bästa sommar snart börjar skolan igen och då blir det en ny skola jag ska börja i.

Hej då vi ses!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0